دلتنگی

خرید بک لینک
فرياد سكوتمن فقط سكوتم را فرياد ميكنم ، همين ‎آنرا كه غمى چون غم ما نيست چه داند ؟ ------- كاندوه دل سوخته را سوخته داندروزهای سخت چه روزهای سختی را می گذرانیم خیلی سخت چه آدمهایی که در ذهنشان بر سر دو راهی زمین گیر شده اند به دنبال تفکرات و باورهایشان بروند ؟ یا مسیر واقعیتها را ؟ برای آدمهایی که سنی از آنها گذشته , انتخاب دشواری ست در هر مسیر ، برهه ی طولانیی از عمرشان هدر رفته انتخاب دشواری ست جلال *جمعه ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ *‎ساعت : 0:50 * پست : 25 دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 15 آذر 1404 ساعت: 17:16

فرياد سكوتمن فقط سكوتم را فرياد ميكنم ، همين ‎آنرا كه غمى چون غم ما نيست چه داند ؟ ------- كاندوه دل سوخته را سوخته داندروزهای سخت ۲ چند سال قبل در یک مجموعه آموزشی غیرانتفاعی کار میکردم یک دبیر تاریخ همکارمان بود که قریب پنجاه سال تدریس میکرد تحلیلش جالب بود می گفت من بیش از بیست سال از دوران تدریسم را دروغ گفتم یا دوران تدرسم در قبل انقلاب ،یا دوران تدریسم در بعد انقلاب چه بگویم !؟ جلال *جمعه ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ *‎ساعت : 1:1 * پست : 26123456 دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 15 آذر 1404 ساعت: 17:16

من سالهاست بر سر این دوراهی زمینگیرم

جوان بودم که انقلاب شد

بماند که چه ها کردم

تا بعد از جنگ ، مشکلی نداشتم و شاید چند سالی بعد از آن

اما ....

چه آرزوهایی که بر باد رفت

چه باورهایی که به فنا رفت

چه عمرهایی که بیهوده گذشت

چه یارانی که غریبانه و خوش باورانه پر کشیدند

چه افسوسها که بر دل ماند

و من ....

همچنان زمینگیرم

و سکوت ........

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 9:14

همه دلخوشی آدمها ، خانواده است ،

فامیل است

همسایه و همشهری و هموطن ،

برای زندگی ، معاشرت ، گفتن و شنیدن و خندیدن

برای همنفسی

اما ....

با غمشان ، با دردشان ، با داغشان ، با ......

چکنیم

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 9:14

من همیشه اعتقاد داشتم هر آدمی در مورد دو موضوع باید مطالعه عمیق داشته باشد ، تاریخ و نجوم به نظرم مطالعه در این دو حوزه برای هر کسی کفایت می کند حتی اگر هیچ چیز دیگری نداند تاریخ ، برای خود شناسی و نجوم برای خداشناسی وقتی نخواندیم و ندانستیم ، اوضاعمان همین است که می بینیم وقتی سرنوشت گذشتگان عبرت ما نشد ،ما می شویم عبرت آیندگان نخواندیم ، نفهمیدیم ، ندانستیم و امروزمان حسرتی ست بینهایت دردناک و بدهکاریم به بچه هایمان دلتنگی...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 9:14

صفحه بندی