من همیشه اعتقاد داشتم هر آدمی در مورد دو موضوع باید مطالعه
عمیق داشته باشد ، تاریخ و نجوم
به نظرم مطالعه در این دو حوزه برای هر کسی کفایت می کند
حتی اگر هیچ چیز دیگری نداند
تاریخ ، برای خود شناسی و نجوم برای خداشناسی
وقتی نخواندیم و ندانستیم ، اوضاعمان همین است که می بینیم
وقتی سرنوشت گذشتگان عبرت ما نشد ،
ما می شویم عبرت آیندگان
نخواندیم ، نفهمیدیم ، ندانستیم
و امروزمان حسرتی ست بینهایت دردناک
و بدهکاریم به بچه هایمان
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106