عبرت

خرید بک لینک

من همیشه اعتقاد داشتم هر آدمی در مورد دو موضوع باید مطالعه

عمیق داشته باشد ، تاریخ و نجوم

به نظرم مطالعه در این دو حوزه برای هر کسی کفایت می کند

حتی اگر هیچ چیز دیگری نداند

تاریخ ، برای خود شناسی و نجوم برای خداشناسی

وقتی نخواندیم و ندانستیم ، اوضاعمان همین است که می بینیم

وقتی سرنوشت گذشتگان عبرت ما نشد ،

ما می شویم عبرت آیندگان

نخواندیم ، نفهمیدیم ، ندانستیم

و امروزمان حسرتی ست بینهایت دردناک

و بدهکاریم به بچه هایمان

دلتنگی...

ما را در سایت دلتنگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 9:14

صفحه بندی