شاید کسی فکر کند که چه شدم ؟ کجا رفتم ؟
چرا چیزی نمی گویم ؟ نمی نویسم ؟
چه بگویم ......
هر که آمد ، خنجری کشید
زخمی زد
و .... رفت
و من با او مشکلی ندارم
با خودم مشکل دارم
با دلم
دلم
دلتنگی...
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 3:39