من با خودم مشکل دارم
به گمانم درمان همه مشکلات ، سکوت است
سکوت کردم
داغ هایی بر دل دارم که جبرانش نیست ، درمانش نیست
عزیزانی که از دست دادم ، یا از دستم رفتند
مردگانم یا زندگانم
چه فرقی می کند وقتی کنارم نیستند ؟!
خدا میداند
چه داغ هایی بر دل دارم و چه زخم هایی
دلتنگی...ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132