چند سال قبل در یک مجموعه آموزشی غیرانتفاعی کار میکردم
یک دبیر تاریخ همکارمان بود که قریب پنجاه سال تدریس میکرد
تحلیلش جالب بود
می گفت
من بیش از بیست سال از دوران تدریسم را دروغ گفتم
یا دوران تدرسم در قبل انقلاب ،
یا دوران تدریسم در بعد انقلاب
چه بگویم !؟
ما را در سایت دلتنگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15