همه جا را سپید میکند و یکرنک و پاک ،
و یکرنگی می ماند و سفیدی ، فارغ از درون ،
و کودکانی که در این یکرنگی و زلالی ، فقط بازی میکنند و شادی ،
فطرت آدمی چنین است ،
کاش کودک درونمان همیشه بیدار باشد ،
همه را و همه چیز را پاک ببیند و سپید ، بی کنکاش در درون ،
چه زیبا می شود زندگی ،
همه جا سفید ، همه چیز یکرنگ ، همه کس پاک ،
و آدمهایی که فقط بازی میکنند ، فارغ از رنگها ...
دلتنگی...