
از کودکی عاشق برف بودم و باریدنش ، همه جا را سپید میکند و یکرنک و پاک ، و یکرنگی می ماند و سفیدی ، فارغ از درون ، و کودکانی که در این یکرنگی و زلالی ، فقط بازی میکنند و شادی ، فطرت آدمی چنین است ،xa0 کاش کودک درونمان همیشه بیدار باشد ، همه را و همه چیز را پاک ببیند و سپید ، بی کنکاش در درون ، چه زیبا می شود زندگی ، همه جا سفید ، همه چیز یکرنگ ، همه کس پاک ، و آدمهایی که فقط بازی میکنند ، فارغ از رنگها ......
ادامه مطلب